Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Wiemy jak wdrożyć system TMS i robimy to dobrze, dlatego nasza prezentacja podczas konferencji Logistics Manager Meeting skupiła się dokładnie na tym zagadnieniu.
Nasi eksperci Paweł Sadowski i Michał Olejnik mieli okazję podzielić się nie tylko praktycznymi informacjami podczas swojej prezentacji, ale w kuluarach odpowiadali na trudne, indywidualne pytania uczestników.


Dziękujemy wydawcy Logistics Managera za możliwość udziału w kolejnym wydarzeniu.


Do zobaczenie podczas kolejnej konferencji już 13 czerwca w Katowicach.

 LM 1 2019LM 1 2019LM 1 2019LM 1 2019LM 1 2019

  • To w końcu jedno zlecenie… czy trzy zlecenia? Czyli o retrospekcji w transporcie słów kilka.

    Information
    17.08.2020

     

     

     

    Tomek jest doświadczonym spedytorem. Co więcej, doświadczenie to wykorzystuje w praktyce i prowadzi pojazdy własne firmy w taki sposób, aby realizowane trasy były jak najbardziej zyskowne. Większość Tomka klientów wymaga transportów FTL na terenie

    ...
  • Jak system TMS może pomóc zredukować puste przebiegi?

    Information
    03.08.2020

     

     

    Jak system TMS może pomóc zredukować puste przebiegi?

    Temat artykułu być może jest nieco zaczepny, lecz z pewnością nie da się zaprzeczyć stwierdzeniu, że puste przebiegi i ich redukcja należą do głównych wyzwań firm transportowych. 

    Sytuacja w transporcie jest

    ...
  • Stawiamy na szkolenie super-userów

    Information
    31.03.2020

     

     

     

    W Polsce systemy do zarządzania transportem stają się co raz bardziej popularne, ale nadal nie wszystkie firmy wykorzystują w 100 procentach potencjał jaki dają rozwiązania TMS.


    Czy zarządzanie całym procesem ternsportowym przez smartfona będzie

    ...
  • Śniadanie biznesowe dla TSL - Inteligentna cyfrowa transformacja (Warszawa, 30.01.2020)

    Information
    09.01.2020

     

    Mądre i wyważone inwestycje w nowoczesne rozwiązania technologiczne to ważny element nowoczesnego podejścia w branży TSL. Umożliwiają zbudowanie przewagi i wyróżnienie się na rynku. Pozwalają zwiększać lojalność i docierać do nowych klientów a także

    ...